Wednesday, July 1, 2009

Broken the code.....








Huh penat lah pa ni??? ### $$$$$ %%% pa ni maksud ny,
tiba-tiba ada kata2 2 alah gurau sj tu.. aku memang tak faham pa yg di kata. Tak pa lah esok2 aku fikir dengar sekali lg C#m$&u wah betul kah???kenapa aku yg mengeluarkan kata2 tak sangka ya.. ahhahahahhahahahha
Adus sakit lg knp ni tak tahan sakit, aku semakin faham apa maksudnya tapi aku fikir memanjang ni hatiku berdegup2 kencang nie.....Wah betulkah nie???? semakin banyak &0$!? nie takut lah org slh fhm tapi

""The truth meaning of ""

Kadang susah nak fhm ntafsir kata2 org itu, tapi kita blh tafsir dengan Body language yang tidak menipu kerana otak mengeluarkan hormon yang mengawal pergerakkan badan secara semula jadi semula jadi, kadang kala kata2 tdk menggambarkan maksud kata2 seseorang. Yes, im mean it ...

No comments:

Post a Comment