Thursday, August 6, 2009

Sembuh akhirnya...

Salam sekalian buat sekalinya bersyukur ke hadrat ilahi
apabila disembuhkan daripada demam panas,walaupun sudah hampir 1minggu lepas diserang daripada demem panas yang melampau.hehehheh betul lah 40darjah tu tengah hari khamis lepas aku pergi Pusat Rawatan Warga UMS keputusan hasil pemeriksaan aku didapati demam panas 40darjah,dalam hati risau gak ni pa penyakit nie..
Akhirnya Dr. Than (Dr. di Pusat Rawatan Warga) menelefon MPP (yg dtg tu abg Presiden dan T.Presiden )agar saya dirujuk di Q.E.H dan sepanjang petang tersebut di Q.E.H dan darah di ambil tu tiga kali. Alhamdulillah saya sihat tidak dijangkiti H1N1..
Buat MPP 0809 thanks atas bantuan semoga ALLAH Merahmati pimpinan sekarang ini dan terus menjdi cth untuk pimpinan akan datang,,buat rakan-rakan thanks atas sokongan walaupn anda takut dgn sy bbrp hr tu.. Teruskan Perjuangan..

1 comment:

  1. Mudah2an demam dah semakin sembuh ye dik..hehe tjumpa lak iazan kat Klinik Warga tadi kan..cm dah semakin baik,berseri..jer muka..senyum je..petanda dah makin elok dah..hohoho..camne tadi..harap2 dokter bg berita bek..

    jgn lupa mkn antibiotik tu tau..jaga kesihatan slalu..minom air bebyk..

    ReplyDelete